Contact via Whatsapp:
+31 (0)85-250 25 35
Garantie
We streven er altijd naar om onze producten in topconditie bij je te leveren, maar helaas kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of er andere problemen ontstaan, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens het Europese recht zijn wij verantwoordelijk voor eventuele gebreken, die binnen twee jaar na de levering aan het licht komen. Daarnaast kunnen er aanvullende rechten gelden op basis van het Nederlandse recht.
Als je een gebrek aan het product ontdekt, vragen we je om binnen een termijn van twee maanden hiervan melding te maken. In sommige gevallen kan een langere termijn ook acceptabel zijn.
Als je tijdig contact met ons opneemt, zullen we zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging.
Klachten
Als er iets niet helemaal volgens plan verloopt, raden we je aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@pixonthewall.nl of gebruik ons contactformulier. Indien dit niet leidt tot een oplossing, kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht via dit platform van de Europese Unie in te dienen.